Petrůvky - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Spotřebitelshá poradna

dTest

Občané se mnohokrát denně ocitají v roli spotřebitelů a číhá na ně velké riziko například na předváděcích akcích a při podomních či pouličních prodejích. Mnozí občané přišli o životní úspory, zadlužili se na dlouhá léta a některým jsou odváděny srážky z důchodu. V takových kritických situacích je důležité znát svá práva i povinnosti a vědět na koho se obrátit pro radu.

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte?

 

dTest spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:

 

  • Poradenství v oblasti spotřebitelských práv (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince a přes elektronickou poradnu. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.  

 

Telefonní linka: 299 149 009, Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod

 

Elektronická poradna: www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna

 

  • Mimosoudní řešení sporů VašeStížnosti.cz, které zprostředkovává dosažení dohody ve sporech mezi spotřebiteli a podnikateli. Jde o internetovou službu přístupnou každému na webových stránkách www.vasestiznosti.cz. Jejich prostřednictvím může spotřebitel zadat stížnost, sledovat postup případu a v závěru ohodnotit přístup podnikatele k řešení jeho stížnosti.  

 

  • Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků.

 

  • Vzory - vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz/vzory).

 

  • Elektronické příručky: Jak nespadnout do pasti (informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích a při podomním prodeji), Pomocník na cesty, Jak na koupi ojetého vozu, Omyly českých spotřebitelů, Potravinářský kompas, Spotřebitelská práva v novém a další.

 

web: www.dtest.cz

 

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího. 

 

Spotřebitelská poradna dTestu je tu pro vás.