Komplexní servis pro spotřebitele

Komplexní servis pro spotřebitele

Nastavení velikosti písma
Zmenšit písmo o 10%
Zvětšit písmo o 10%
◄ ZPĚT NA NABÍDKUZPĚT NA STANDARDNÍ PODOBU STRÁNEK

dTest

Spotřebitelská poradna

 

Občané se mnohokrát denně ocitají v roli spotřebitelů a číhá na ně velké riziko například na předváděcích akcích a při podomních či pouličních prodejích. Mnozí občané přišli o životní úspory, zadlužili se na dlouhá léta a některým jsou odváděny srážky z důchodu. V takových kritických situacích je důležité znát svá práva i povinnosti a vědět na koho se obrátit pro radu.

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte?

 

dTest spotřebitelům nabízí své bezplatné poradenské služby:

 

 

Telefonní linka: 299 149 009, Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod

 

Elektronická poradna: www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna

 

 

 

 

 

web: www.dtest.cz

 

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího. 

 

Spotřebitelská poradna dTestu je tu pro vás.

 

◄ ZPĚT NA NABÍDKUZPĚT NA STANDARDNÍ PODOBU STRÁNEK